גפני לקול חי: כל המשך קיומנו בסכנה ואנו עסוקים בלריב

    אבי יעקב No Comments on גפני לקול חי: כל המשך קיומנו בסכנה ואנו עסוקים בלריב
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה גפני בראיון סוער גדוש וכאוב לבנימין ליפקין בתכנית בהילוך שישי: "יש מחלוקות קשים וכואבים בתוך ההנהגה בציבור החרדי, גם בציבור הספרדי וגם בציבור האשכנזי, זה מעשה שטן שגורם להרס הציבור שלנו, אני הראשון שביקשתי מליאון שהפסיד להתמודד".

    לדבריו "'רוח מחלוקת ירה לעולם. יש קיטוב ופילוג בעם כמו שלא היה מעודו. בתוך החילוניים, בתוך המגזר הדתי לאומי ששם זה תופעה שקטה אבל תגיע רחוק, וגם אצלינו היא אוכלת כל חלקה טובה.

    על הקואליציה הוא אמר כי זו הקואליציה הגרועה ביותר מאז הקמת המדינה. כולם עוד ירגישו את זה אבל הציבור החרדי מרגיש את הדברים ראשון. עוד תקופה כולם ירגישו את זה.

    על הבחירות בירושלים: "ביקשנו לתאם עם אגודת ישראל על תמיכה בליאון, להם היה רצון שברקת יישאר עוד קדנציה, היה ברור שאפשטיין התמודד רק בשביל למנות את ברקת והתשלום הגיע במזומן". לדבריו מערפלים בירושלים את הנעשה בביטוי אי תאום, כאילו שרק תיאום היה חסר – זה שקר.

    בסיום הראיון הנוקב הוא אמר כי יש לו גם בשורות טובות. "יש ל הרבה בשורות טובות בנוגע לציבור החרדי, אני מעדיף לא לפרסם מחשש עינא בישא, אבל בהחלט יש אור בקצה המנהרה וצריך להמשיך להתפלל".



    0 תגובות